Sunday, January 30, 2011

smpai bila harus begini..??

mata memerhati hujan yg xhenti2 diluar sana...
suasana yg agak sunyi tanpa kehadiran sahabat2...
persekitaran yg agak sejuk dengan titisan hujan..
fikiran melayang2 mengenang nasib dri...
suara hati terdetik dengan berkata....

smpai bile aku harus begini..??

ya Allah...bntulah aku...
ape yg perlu aku lakukn..??
begitu besar ujian yg engkau berikan kpdku...
tidakkah kau kasihi hambamu ini..??
beriknlah aku jalan ya Allah..
berikanlah aku petunjuk... =(

mengenang nasib diri..
adakah ini kehidupan yg patod aku lalui ya Allah..??
tdk sggup melalui hari2 seperti ini...
tlglah hambamu...
sesungguhnya aku hanya insan yg lemah..=(
ya Allah...kurniakanlah aku kekuatan sepanjang perjalananku..:(




No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget