Wednesday, December 29, 2010

!_!


wahai teman...wahai sahabat..
janganlah engkau berjalan dihadapanku, kerna aku bukan pemimpin yg baek...
jangan juga berjalan di belakangku, kerna aku bukan pengikut yg baek..
tp..
duhai sahabat...berjalanlah seiring dan pimpin tanganku..
tegurlah aku tika aku mulai sombong...

tegurlah aku tika aku mulai angkuh..
tegurlah aku tika aku mulai lalai dengan keseronokan dunia..
igtknlah aku tika aku mulai lupa akan PEMILIK DUNIA..
bimbinglah aku ke jln yg benar...
nasihatlah aku wahai shbt tika aku lemah...!_!
ssguhnya....aku amat perlukan seseorg PEMBIMBING untuk aku lebih kuat menghadapinya...=(

Ya Allah...
bantulah hambamu ini...
kuatkn lah hati ini...
jgn berikn hati ini mengalah bila hati ini tdk terdaya untk hadapiny...
Ya Allah...
jgn kau palingkan hati ini setelah engkau memberi hidayah kpd dri ini...
amin..!_!

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget